Všeobecné obchodní podmínky
Poslední aktualizace: 1.1.2025
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi společností seven husbands s.r.o., IČ: 21906564, se sídlem Podnikatelská 539, 190 11 Praha 9 – Běchovice (dále jen „Poskytovatel“) a zákazníky využívajícími technické služby nabízené Poskytovatelem (dále jen „Zákazník“).
1.2. Poskytovatel se zabývá poskytováním služeb hodinového manžela, údržby a technických prací v bytech, domech, na přilehlých zahradách a pozemcích a zajišťováním revizí a kontrol pro bytové domy družstev a SVJ.
2. Objednávka služeb
2.1. Zákazník může služby objednat telefonicky na čísle +420 733 116 602, e-mailem na servis@sevenhusbands.cz nebo prostřednictvím online formuláře na webových stránkách Poskytovatele.
2.2. Objednávka je závazná od okamžiku jejího potvrzení ze strany Poskytovatele.
3. Cena služeb
3.1. Cena služeb je stanovena na základě aktuálního ceníku Poskytovatele, který je dostupný na webových stránkách v sekci Ceny .
3.2. Ceny za jednotlivé služby mohou být dohodnuty individuálně na základě specifických požadavků Zákazníka.
3.3. Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH, pokud není uvedeno jinak.
4. Platební podmínky
4.1. Platba za služby může být provedena hotově, platební kartou, převodem na bankovní účet Poskytovatele, nebo jiným způsobem dle dohody a dle povahy odváděných prací.
4.2. V případě platby převodem na bankovní účet je splatnost faktur 14 dní ode dne vystavení, pokud není sjednáno jinak.
4.3. V případě prodlení s platbou má Poskytovatel právo účtovat úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.
5. Poskytování služeb
5.1. Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby v dohodnutém rozsahu, čase a místě.
5.2. Zákazník je povinen zajistit přístup k místu plnění služeb a poskytnout potřebnou součinnost.
5.3. Poskytovatel neodpovídá za škody způsobené nevhodnými podmínkami na místě plnění, za které Zákazník odpovídá.
6. Reklamace
6.1. Zákazník má právo reklamovat poskytnuté služby do 14 dnů od jejich provedení.
6.2. Reklamace musí být podána písemně na e-mail reklamace@sevenhusbands.cz nebo poštou na adresu sídla Poskytovatele.
6.3. Poskytovatel se zavazuje vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení.
7. Odpovědnost za škodu
7.1. Poskytovatel odpovídá za škody způsobené při poskytování služeb pouze v případě, že byly způsobeny úmyslně nebo z hrubé nedbalosti.
7.2. Poskytovatel neodpovídá za škody způsobené nesprávným užíváním zařízení či zanedbáním údržby ze strany Zákazníka.
8. Odstoupení od smlouvy
8.1. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy v souladu s příslušnými právními předpisy.
8.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě, že Zákazník neposkytne potřebnou součinnost nebo je v prodlení s platbou delší než 30 dní.
9. Ochrana osobních údajů
9.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Zákazníka v souladu s platnými právními předpisy, zejména GDPR. Podrobnosti o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů.
10. Závěrečná ustanovení
10.1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2025 a dostupné na webových stránkách Poskytovatele.
10.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky kdykoli upravit.
10.3. Veškeré spory vzniklé v souvislosti s těmito Obchodními podmínkami budou řešeny podle platných právních předpisů České republiky.